Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, March 15, 2010

Buli???

Salam...

knape buli? rasenye org melayu je suka nak buli2 ni, kononnye nak tunjuk best ah... kuing3x..
anyway, ape yg aku nak kate just on my own personal thought...

kes nak kenakan budak2 junior ni sebenarnya dah lama wujud... aku pon ade gak kena.. bila ingat balek, bodoh gak, tp xde la nak simpan dalam ati...

pada aku, kenkadang perlu gak sesi ni... just nak highlight kan sape senior kat bebudak junior, kang tak kenal payah gak, huhuhu... tp aku rasa time dulu2 buli ni xdela sampai ade 'body touch', setakat tiup kipas sp pusing, tiup lampu sp padam, mkn pisang tp longkang, berenang bwh katil dan yg seumpama dengannye... (bodoh giler!!!)

tapinya, yg aku pelik skang ni, buli maen sepak2, tunjal2 kepala, tu yg wat tak best tu... bila dah camni, as if nak tunjuk sape kuat plak... dah laen tujuannye neh...

soooo.... kpd senior2 ni, xyah la nak tunjuk kuat, setakat nak lawak2 bodoh tu suka ati la.. jgn sp sepak terajang ikut suka je... dunia ni luas lagi dik, lihat2, pandang2, what goes around comes around...

No comments:

Post a Comment