Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, August 17, 2010

Dan keputusannya adalah.....

bab2 peksa ni aku mmg dah masak dah... kekecewaan tu pun dah sebati dah... sbb tu kalau time nak dpt result ape2 peksa pon aku slalunya tak over excited/ mengharap...
bila peksa ni, aku slalunye average je la... masa kat uni, cgpa aku pon cuma cukup makan je, 2.7 lbh krg... dpt A mmg tak pernah la kan... dpt D ade la 2 kali, gugugugu... so kena la repeat... yg paling 'best' tu, terpaksa extend 1 semester sbb tertinggal 1 subjek (3 ct hrs)... APAKAH...? mmg masa tu aku rasa mcm loooooooseeerrrr :P maka aku terpaksala convo sethn lewat dr rakan2 se-batch, huhuhu...
bila time nak mtk keje pon kena amek exam gak... alhamdulillah, 3 kali amek utk P*D, 1 kali amek utk L*DN, 2 kali utk peperiksaan awam gred N41, xpenah nye gagal, lulus manjang... tapinye masa tu masih belum rezeki aku, sama ada xpanggil langsung , takpun tak lulus masa intebiu... sengal btul... (sape yg penah amek & merasainya akan faham, hehehehe)...
tapi, alhamdulillah, utk ujian yg pertama sbg penjawat awam, aku telah ditakdirkan lulus... tidaklah sampai tahap cemerlang kan... but as an average jane like me, it is more than enough... mungkin krn redha bobo aku siang malam pagi petang (kenkadang weekend) bekerja... atau mungkin berkat doa anak & ibu bapa yg kadangkala terpaksa ku tinggalkan bersama sbb pegi kerja juga... ataupun doa staf aku yg turut lulus peksa lps pinjam buku aku utk baca, hehehe... hanya Dia yg Maha Mengetahui...
kpd kawan2 yg sama2 lulus, terutama yg cemerlang, syukur & tahniah... perjalanan kita baru bermula... kpd yg terkantoi, jgn putus asa... cuba lagi, pasti berjaya, insyaAllah...

zila: lega...!!!

2 comments:

  1. tahniah babe! :) rasa best kan sebab takyah mengadap perintah am tuh dalam masa yang terdekat. hahahaha.

    ReplyDelete