Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, August 6, 2010

Nak kasut!!!!!

menyampah btul... aku skang ni btul2 nak kena bli kasut keje... slalu ade 2 pasang, tp skang ni satu dah koyak, satu lagi pon dah terkopek sket, mmg patutla dicarikan pengganti, sebelum yg ke dua tu pon tamat riwayat...
but, as usual, becoming me, aku agak memilih sket bab beli2 barang ni... nak cantik & sedap pakai tp nak murah je... kalo mahal, cantik camne pon aku tak beli... kompem! paling mahal pon RM40 kot... sampai kenkadang adik aku kata, along tu memang, kedekut! hehehehe... kenkadang rasa nak gak maen bli je kan... tp dah terbiasa la... dulu2 bab duit ni susah sket, so slalu la dok cari brg yg murah2 je...
kenkadang segan gak dgn peel ni... yelah kan, dah keje tetap, p*d plak tu, takkan la tak mampu nak bli mcm2 kan...? but, again, being me, it's in the blood already... :D
tp jgn salah sangka... u can talk abt fashion @ designer brand with me... but namanya nak bli, lambat lagi la kot! hahahahahahaha....

zila: masih tension sbb xdpt bli kasut... :P

4 comments:

  1. aku pun tengah carik kasut wei! sangat susah nak cari yang aku berkenan :( kalau ada pun, sangat mahal.

    ReplyDelete
  2. hahahaha... ye ah mel... payah btul, kalau time xnak tu berlambak plak :P anyway, aku dah bli sabtu lps, ko dah jumpa lom...? :D

    ReplyDelete
  3. takkkkk :( aku tak jumpa. ada yang aku macam suka, tapi aku rasa macam membazir je pulak. plus mahal sangat lah. though kasut tuh memang cantek. huhuhu. sedih aku.

    ReplyDelete
  4. i agree with u dear... certain things not that berbaloi la to spend mahal2... still, depends kpd si pemakai/ pembeli, kan? xpe, tak lama lagi aku rasa ko plak jumpa kachot yg seswai :D

    ReplyDelete