Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, April 12, 2011

Bulan Empat...

kenkawan sekalian,

nampaknye semenjak dua menjak ni malas beno nak menulis... (cheh, mcm la selama ni rajin beno, hehehe)... bukan menulis je, ape2 pon malas, hahaha... bukan ape, cepat penat la...

bulan ni xde cuti umum, tapi tetap ade kenduri kawen di sana sini... kelmarin br balik dr kg, sepupu kecik kawen dgn pilihannye... semoga menjadi isteri solehah, amin...

minggu depan sedara pengasuh plak nak pg kenduri rumah kakaknye, maka terpaksa la amek cuti, hehehe... maklumla, aku ni malas sket nak amek cuti... kalau dok umah sendiri tu rajin la kot, tp sbb dok umah mertua, cuti saje2 ni malas sket, sbb malas nak tercongok kat rumah tu, boring xde ape nak buat (chewah, sedap kata xde keje nak buat, padahal keje rumah tu ade je menunggu, kui3)... fyi, aku bukannye menantu solehah, apetah lg dgn keadaan aku skrg... xpe, yg penting bobo paham, hehehe...

hujung bulan ni dah ade plan nak ke Melaka, harap2 semua org xde aral, esp my bobo... setakat ni, pok teh dah xleh pg sbb exam... jgn ade tambahan hal2 lain sudah, huhuhu...

lusa nak gi check-up, harap2 xde masalah dgn berat badan dan bacaan hb, ataupun ape2 masalah lain... semoga semuanya ok dan terkawal, amiiinnn...

ok la, that's it for now... tata!

zila: asyik malas je ni, camne eh...? :P

2 comments:

  1. Takper2... janji bobo faham kan.... yg lain blakang citer... hahahha... take care sis...

    ReplyDelete
  2. babe, aku baru perasan.
    kau boleh tukar nama aku (yang kau link from your blog to mine) - takyahlah letak nama ayah aku.

    thanks :)

    ReplyDelete