Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, October 18, 2011

Due...

frens,

haini sebenarnya dah sampai pon due date utk aku bersalin - 18 Oktober 2011... tapi nampaknye baby blom bersedia lg kot nak menempuh ujian Allah di alam duniawi ni, so blom la ade tanda2 lg yg dia nak kuar (eh, masih ada beberapa jam lagi da... hehehe).

dari pagi dah ade org call/ fb msg tanya dah besalin blom... aku gelak2 je, sbb bukan je lom ada tanda, malah masih drive & bekerja, hehehe... lunch siap ke Alamanda lg, maklumla tetiba nak makan Kenny Rogers, tp semua geng xde, belasah je la pg sorg2 pon, hehehe...

yang best skali mak la. dia kata kalau esok xde ape2 lg, dia nak g out station ari kames... apakah...? hahahah... itu la ble mak masih bekerja... dan aku jamin itulah juga kita nnt, apatah lg kalau kita opt pencen for 60 yrs, kah3... anak nak beranak pon sempat lg pikir kena outstation ke tak, hihihi... kalau zaman mak2 kita dlu minggu due tu nenek kita dah standby dah, kalau lom dtg umah kita pon dah ready packing baju kat kg, hahahah...

mulai esok aku dah start cuti... bukan ape, dah rasa malas nak bersiap tiap2 pagi, terkejar2 siapkan anak bagai dgn perut beso ni... last week/ few days xleh nak cuti lg sbb ade mtg penting kat Bali... bukan rezeki aku nampaknye nak pegi taun ni... tapi ape2 pon keje pra meeting kena la buat, kan? so, bz nye sama la jugak, cuma ari kejadian je yg xde, huhuhu... (ok gak tu, kalau tak sure tak tido malam nye, nama je meeting kat Bali, nak g jln2 pon ntah tak sempat, huhuhu).

so, rasanya ni last entry b4 aku bersalin... nnt masa berpantang insyaAllah baru bleh update lg. maklumla, kat umah xde tenet, umah mak ade la, hehehe...

di kesempatan ini aku nak mintak maap la byk2 kalau ade salah silap... ye la kan, besalin ni org kata antara idup mati... doakan semoga semuanya berjalan lancar & dipermudahkan kpd kami sekeluarga...

ish... neves weh... till then... :D

zila: waiting...

No comments:

Post a Comment